Mūsų kontaktai:


Parduotuvė Druskininkuose:

M. K. Čiurlionio g. 84-2
Druskininkai, 66144
Lietuva

Telefono numeris: +37061249713

Klausiate – atsakome

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip greitai gausiu užsakymą?

Užsakymą stengiamės išsiųsti tą pačią ar vėliausiai kitą darbo dieną po apmokėjimo gavimo. Visgi būna dienų, kai užsakymų būna labai daug ar kažkurios iš užsakytų prekių reikia keliauti į nutolusį sandėlį – tokiu atveju užsakymo paruošimas gali ir užtrukti. Siuntimo trukmė priklauso nuo jūsų pasirinkto pristatymo būdo. Visi išsiųsti užsakymai turi siuntos sekimo nr., tad, jei siunta užtruko pakeliui, nesijaudinkite – ją tikrai atrasime. Jei užsakymo reikia skubiai ar būtinai iki tam tikros datos, susisiekite su mumis, tuomet individualiai pasirūpinsime, kad viskas vyktų sklandžiai.

Ar galiu redaguoti jau pateiktą užsakymą?

Savarankiškai to padaryti jums nepavyks, bet mes mielai padėsime – kreipkitės!

Pamiršau pasirinkti patogų pristatymo būdą. Ką daryti?

Susisiekite su mumis jums patogiu būdu ir sutarsime dėl jums patogaus pristatymo. Jei reikės, pateiksime visą reikalingą informaciją apmokėjimui už transportavimo paslaugą.

Ar galiu prekes apžiūrėti gyvai?

Visas prekes, esančias mūsų el. parduotuvėje, galite apžiūrėti, pačiupinėti patys. Tai galite padaryti tiek mūsų parduotuvėlėje Druskininkuose, tiek mūsų atsiėmimo vietoje Vilniuje.

Ar galima pirkti įmonės vardu?

Taip, galima, tiesiog susisiekite su mumis jums patogiu būdu arba teikdami užsakymą el. parduotuvėje tiesiog įrašykite visus būtinus įmonės rekvizitus bet kuriame jums patogiame lauke (ar laukuose).

Noriu patarimo. Kur kreiptis?

Stengiamės visą naudingą informaciją sukelti į el. parduotuvę, bet, jei norisi su kažkuo pasitarti, galite užsukti į svečius, drąsiai skambinti, rašyti el. paštu ar per Facebook, Messenger. Elektroninėje erdvėje dirbame nuo ankstaus ryto iki vėlyvo vakaro, tad atsakymo ilgai laukti neteks.

Ar galima grąžinti nepatikusią prekę?

Visų prekių grąžinimas galimas per 14 kalendorinių dienų, su sąlyga, kad jos nebuvo naudotos ar kitaip apgadintos. Jei perkate kam nors dovaną iš anksto ir nerimaujate, kad ji netiks ar gavėjas norės pasikeisti, informuokite mus iš anksto – sutarsime.

Norėdami grąžinti prekę, tiesiog susisiekite su mumis jums patogiu būdu ir sutarsime dėl grąžinimo ar kito abiem pusėms priimtino sprendimo. Atskiros formos, prašymų ir pan. pildyti neprašome, pakaks žodinio ar raštiško susitarimo. Pinigus grąžisime tik tada, kai atgausime grąžintą prekę ir ją apžiūrėsime. Jei grąžinimo priežastis nėra prekės brokas ar mūsų klaida, transportavimo išlaidų nekompensuosime.

Gavau ne tai, ką užsakiau. Ką daryti?

Nuoširdžiai stengiamės dirbti be klaidų, bet kartais jų pasitaiko. Būna, kad supakuojame ne visas ar ne tas prekes, būna, kad susipainioja dviejų klientų užsakymai. Beje, kartais prekes tenka siųsti tiek iš Druskininkų, tiek iš Vilniaus sandėlių, tad nenustebkite, jei jūsų užsakymas atkeliaus dviem siuntomis. Stengiamės to išvengti, bet kartais tiesiog taip nutinka. Bet kokiu atveju nerimauti neverta, kreipkitės jums patogiu būdu ir bendromis jėgomis rasime sprendimą.

Dianos Berulytės individuali veikla

Pažymos nr.: 411906 (galioja nuo 2010-08-05)
PVM kodas: LT100011302412 (galioja nuo 2017-12-06, galima patikrinti čia: https://www.vmi.lt/evmi/mokesciu-moketoju-informacija)
Šatrijos Raganos g. 69, Vilnius, 10211, Lietuva
A. / s. LT04 3500 0100 0104 5912 (Paysera)

Vis dar reikia pagalbos?

Parašykite mums:

    Susisiekite su mumis per Facebook arba Messenger: Softy rankšluosčiai