Pirkimo sąlygos ir taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1 Šios pirkimo sąlygos ir taisyklės reglamentuoja elektroninės parduotuvės (toliau – www.softy.lt ) ir www.softy.lt kliento (toliau – Jūs, Jūsų) pagrindinius asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo principus bei kliento aptarnavimo tvarką. Elektroninę parduotuvę www.softy.lt valdo Dianos Berulytės individuali veikla, ind. pažymos kodas 411906, pažyma išduota 2010-08-05, Šatrijos Raganos g. 69, Vilnius, 10211, Lietuva).
1.2 Jūsų asmens duomenų rinkimą, tvarkymą ir saugojimą nustato šios taisyklės, privatumo politika, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai.
1.3 www.softy.lt nurodydami savo asmens duomenis, sutinkate, kad www.softy.lt juos valdys ir tvarkys šiose taisyklėse bei teisės aktuose numatytais tikslais, priemonėmis ir tvarka.
1.4 Mes įsipareigojame parduoti prekes juridiniams ir fiziniams asmenims, kurie yra ne jaunesni nei 18 metų. Jei Jūs esate jaunesnis nei 18 metų, Jūs galite pirkti tik su tėvų ar globėjų sutikimu.

2. Pirkimo ir kliento aptarnavimo tvarka

2.1 Norint įsigyti prekes iš www.softy.lt, reikia pateikti užsakymą ir įvesti asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui ir apskaitos dokumentų išrašymui.
2.2. Registracija www.softy.lt nebūtina.
2.3. Pateikus užsakymą, Jums išsiunčiamas automatinis el. laiškas, patvirtinantis, kad užsakymas yra gautas. Užsakymas pradedamas vykdyti iškart po ampokėjimo gavimo (išskyrus tuos atvejus, kai yra pasirinktas atsiskaitymas atiimant užsakymą).
2.4. Mokėjimo būdai:
2.4.1. tiesiogiai savo interneto banke,
2.4.2. mokėjimo kortele,
2.4.3. grynaisiais Perlo terminale / Maxima kasoje
2.4.4. įprastu bankiniu pavedimu.
2.5. Mokėjimai priimami eurais. 
2.6. Užsakymo apdorojimo terminai:
2.6.1. Įprastas. Prekes suruošiame ir išsiunčiame tą pačią arba (vėliausiai) kitą darbo dieną po ampokėjimo gavimo, o pristatymo trukmė priklauso nuo jūsų pasirinkto pristatymo būdo, bet paprastai visos siuntos pristatomos per 1-2 darbo dienas.
2.6.2. 14 dienų. Tam tikros prekės turi 14 dienų pristatymo terminą (tai pažymėta jų aprašyme). Užsisakius tokią prekę, visos prekės tame pačiame užsakyme bus pristatytos kartu, per ne ilgesnį nei 14 dienų laikotarpį. Papildomai Jūs gausite el. laišką su įspėjimu dėl ilgesnio nei įprasta pristatymo termino.
2.6.3. Neskubus. Prekes suruošiame ir išsiunčiame per 30 kalendorinių dienų po apmokėjimo gavimo, o pristatymo trukmė priklauso nuo jūsų pasirinkto pristatymo būdo, bet paprastai visos siuntos pristatomos per 1-2 darbo dienas. NEPAMIRŠKITE prieš pereidami prie užsakymo apmokėjimo savo krepšelyje įvesti nuolaidos kodą „NESKUBUS“ – taip jūsų užsakomoms prekėms bus automatiškai pritaikyta 20% NUOLAIDA!
2.7. Pristatymo būdai, kainos ir tvarka:
2.7.1. Pristatymo būdai:
2.7.1.1. Atsiėmimas mūsų parduotuvėlėje Druskininkuose, adresu M. K. Čiurlionio g. 84-2 (Lietuva). Atsiėmimas nemokamas.
2.7.1.2. Paštomatas (Baltijos šalys ir Suomija). Pristatymo kaina priklauso nuo jūsų užsakymo apimties. Nemokamai Smartpost ir Omniva paštomatais siunčiame užsakymus nuo 35 Eur.
2.7.1.3. Kurjeris. Pristatymo kaina priklauso nuo jūsų užsakymo apimties ir vietos, į kurią turi būti pristatyta siunta. Nemokamai kurjeriu siunčiame užsakymus Lietuvoje (nuo 100 Eur), Latvijoje (nuo 125 Eur), Estijoje (nuo 150 Eur), Suomijoje (nuo 200 Eur), kitose Europos Sąjungos šalyse (nuo 300 Eur). Dėl pristatymo kurjeriu į kitas šalis susisiekite su mumis raštu: info@softy.lt. NEPAMIRŠKITE gavę siuntinį iškart patikrinti, ar prekės pakuotė nėra pažeista. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui surašykite pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakykite priimti siuntą. Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tinkamai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą.
2.7.1.4. Registruotas paštas. Pristatymo kaina priklauso nuo jūsų užsakymo apimties ir vietos, į kurią turi būti pristatyta siunta.
2.7.2. Kai jūsų užsakymą išsiųsime, Jūs gausite automatinį el. laišką, patvirtinantį užsakymo išsiuntimą ir, priklausomai nuo techninių galimybių, siuntos sekimo nr.
2.8. Siekdami tausoti aplinką, popierinės sąskaitos faktūros versijos nesiunčiame. Ją gausite į savo elektroninį paštą. Jei visgi yra poreikis popierinei sąskaitai faktūrai, nurodykite tai užsakymo komentaro laukelyje (jį rasite paskutiniame žingsnyje prieš apmokant užsakymą) arba susisiekite su mumis asmeniškai.
2.9. Prekių grąžinimas:
2.9.1. Jeigu Jums kilo dvejonių dėl įsigytų prekių kokybės ar charakteristikų, susisiekite su mumis jums patogiausiu būdu: telefonu +370 612 18500, Facebook / Messenger Softy Rankšluoščiai ar tiesiog el. paštu info@softy.lt. Aptarsime jums rūpimus klausimus ar pastebėtus trūkumus ir sutarsime dėl jums patogiausio sprendimo.
2.9.2. Jei visgi nusprendėte prekę grąžinti ar keisti, tą galite padaryti per 14 dienų, kaip tai nurodyta Civilinio kodekso 6.228 (10) str., išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Parašykite mums el. paštu info@softy.lt, nurodydami užsakymo datą, numerį ir prekės modelį. Į tokius laiškus stengiamės atsakyti kaip įmanoma greičiau, bet ne ilgiau nei per 3 darbo dienas. Sumokėtus pinigus paprastai grąžiname per vieną darbo dieną nuo prekės atsiėmimo, bet ne ilgiau nei per 14 dienų nuo jūsų pranešimo apie grąžinamą prekę. Tiesa, pinigų grąžinimas nevykdomas tol, kol prekės neatgavome. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinama suma neapima jūsų patirtų prekės grąžinimo išlaidų.
2.9.3. Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
2.9.3.1. Prekės nebuvo naudojamos;
2.9.3.2. Prekės nebuvo sugadintos;
2.9.3.3. Kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje (jei tokia buvo);
2.9.3.4. Nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės;
2.9.3.5. Grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikiusios savo prekinę išvaizdą.
2.9.4. Prekes grąžinkite į mūsų pagrindinį sandėlį adresu: M. K. Čiurlionio g. 84-2, Druskininkai, 66144, Lietuva. Kontaktinis tel. nr. +370 612 49713, el. paštas info@softy.lt.
2.10. Savo prekėms suteikiame 2 metų garantiją. Tačiau prašome atkreipti dėmesį, kad nukainotoms prekėms (prekės su žyma „NUKAINOTA“) garantija netaikoma!
2.11. Tuo atveju, jei dėl kažkokių priežasčių tarp mūsų kiltų ginčas, vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų jūs, kaip pirkėjas, galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

3. Asmens duomenų rinkimas, tvarkymas, saugojimas

3.1 www.softy.lt vadovaujasi šiais pagrindiniais asmens duomenų tvarkymo principais:
3.1.1 Asmens duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais.
3.1.2 Asmens duomenys tvarkomi tiksliai ir sąžiningai.
3.1.3 Asmens duomenys nuolat atnaujinami.
3.1.4 Asmens duomenys saugojami ne ilgiau, nei to reikalauja nustatyti duomenų tvarkymo tikslai.
3.1.5 Asmens duomenis tvarko tik tie darbuotojai, kuriems suteikta tokia teisė. 3.1.6 Visa informacija apie tvarkomus asmens duomenis yra konfidenciali.
3.2 www.softy.lt gerbia kiekvieno Jūsų teisę į privatumą. Jūsų asmens duomenys (vardas, pavardė, amžiaus grupė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir kita e-parduotuvės registracijos formoje nurodyta informacija) renkami ir tvarkomi šiems tikslams:
3.2.1 apdoroti Jūsų prekių užsakymus;
3.2.2 išrašyti finansinius dokumentus (pvz., sąskaitas faktūras);
3.2.3 spręsti problemas, susijusias su prekių pateikimu ar pristatymu;
3.2.4 vykdyti kitus sutartinius įsipareigojimus.

4. Asmens duomenų perdavimas trečiosioms šalims

4.1 Asmens duomenų perdavimas trečiosioms šalims
4.1.2 Pardavėjas turi teisę perduoti informaciją trečioms šalims, tik punkto 2.2 tikslams pasiekti.
4.1.3 Tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

5. Registracijos pateikimo taisyklės

5.1 Jūs registracijos formoje turite pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją apie save. Jeigu registracijos formoje Jūs pateikiate netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, mes turime teisę anuliuoti Jūsų registraciją ir ištrinti duomenis arba apriboti Jūsų galimybes naudotis e-parduotuve.

6. Asmens duomenų pakeitimas, atnaujinimas, panaikinimas

6.1 Jūs turite teisę bet kada keisti ir/ar atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją pranešdamas apie tai adresu info@softy.lt.
6.2 Jei norite, kad jūsų paskyra būtų pašalinta, kreipkitės į mus raštu info@softy.lt, nurodydami savo prisijungimo vardą ir kontaktus. Gavę iš jūsų el. laišką su jumis susisieksime pasitikrindami, ar tikrai norite pašalinti paskyrą. Paskyros pašalinimas bus atliktas ne vėliau nei per 3 darbo dienas.

7. Taisyklių keitimas ir baigiamosios nuostatos

7.1 www.softy.lt turi teisę iš dalies ar visiškai pakeisti Privatumo sąlygas apie tai pranešdami e-parduotuvėje. Tolimesnis naudojimasis mūsų tinklapio paslaugomis reiškia šių taisyklių laikymąsi. Visi iškilę nesutarimai ir ginčai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Kiti klausimai

Jei turite kokių nors klausimų ar iškilo neaiškumų – drąsiai skambinkite kontaktiniu telefono numeriu +370 612 18500 arba susisiekite su mumis per „Messenger“ / „Facebook“, el. paštu info@softy.lt.

Mūsų rekvizitai

Dianos Berulytės individuali veikla
Pažymos nr.: 411906

PVM kodas: LT100011302412
Šatrijos Raganos g. 69, Vilnius, 10211, Lietuva
A. / s. LT04 3500 0100 0104 5912 (Paysera)